Sunday, March 11, 2012

UPGRADING (FACELIFITNG) OUR SHOWROOM

Alhamdulillah... setelah pembinaan ruangan baru bagi FGT disiapkan dan kini beroperasi sepenuhnya, maka dapatlah kami fokuskan pula kepada usaha-usaha untuk 'upgrade' atau memberikan wajah baru (facelift)  kepada showroom utama kami.

Kelihatan sebahagian lantai telah tersedia dengan jubin berwarna putih dan hitam. Lantai yang di hujung sana pula sebahagiannya dilengkapi jubin lama berwarna coklat (yang akan ditanggalkan) manakala di sebelahnya pula tanpa jubin 
Ruangan showroom ini akan dipasang dengan lantai jubin

Setelah selesai kerja-kerja memindahkan kesemua FGT yang ada ke ruangan baru, kini tiba pula giliran untuk memindahkan kesemua set-set akuarium ke bahagian ruangan showroom yang telah tersedia dengan lantai jubin (tiles).

Kini kesemua set akuarium telah pun dipindahkan, maka barulah kerja-kerja pemasangan jubin (tiles) lantai dapat dimulakan.

Alhamdulillah... setelah 3 hari kerja-kerja pemasangan jubin ini dijalankan, akhirnya pada hari ini, Ahad 11 Mac 2012, kesemua bahagian lantai di ruangan showroom arowana kami ini dilengkapi dengan jubin.





Langkah berikutnya adalah melengkapkan showroom kami dengan kabinet bagi menempatkan akuarium. Kabinet telah pun ditempah kira-kira 3 minggu yang lalu, dan jika tiada aral, akan dipasang dalam masa beberapa hari lagi, insyaallah.





2 comments:

  1. haji..aquarium lame bg sy laaa...huhuu....
    sy nak satu je...

    ReplyDelete
  2. boleh.... tapi kena beli ikan dulu. hehehe..

    ReplyDelete